ПОЛІТИКА‎ > ‎

YouTube прирівняв НСТУ до RT та буде позначати їх контент застереженнями - Ніл Мохан

опубліковано 8 лют. 2018 р., 13:56 Головний редактор Інтернет-видання RUSKA PRATSYA   [ оновлено 8 лют. 2018 р., 13:57 ]
 вміст, який фінансується державою.
Наприклад, фільм буде спеціальна наклейка на нижній частині рами, такі як «Russia Today фінансуються повністю або частково за рахунок російського уряду," сказав YouTube планує змінити систему, щоб надати користувачам більше контексту до фільму сприяння теорії змови чи змісту, які фінансуються державою. Каже видання The Wall Street Journal. Слід зазначити, що такі програми для своєї платформи від критики його ролі в поширенні дезінформації. «Рух важливо, тому що це провідний канал YouTube RT (Росія Сьогодні - Російська державна мережа багатомовною телекомпанії за кордон аудиторії - ред.), Який розвідники США називають" великою міжнародною пропагандою Кремля «», - сказав він в заяві. Слід зазначити, що компанія розглядає необхідність підкреслити відповідні відео з надійних джерел з кліпами, які сприяють теорією змови. «Наприклад, така теорія змови, про те, що посадка на Місяць була містифікацією YouTube вже давно багатий в цьому фільмі.», - сказав глава продажів Ніл. У свою чергу, компанія не знає, чи буде цей підхід буде ефективний і як сайт буде фільтрувати фільмів теорії змови. YouTube залежить від алгоритмів для аналізу і рекомендацій відео. «Минулого місяця, Google і інших гігантів Силіконової долини в особі критики Конгресу, науковців та інших людей про те, як їх платформа впливати на громадську думку і дискурс. Дебати були частково підтримані докази того, що російські актори, які намагаються маніпулювати нами і виборців після виборів в 2016 році і за підтримки більш ніж 100 мільйонів людей на різних технічних платформ для гігантів », - підкреслюється в публікації. Крім того, в минулому році, журналісти виявили велику кількість небажаного контенту на YouTube, в тому числі відео, які просунули расистські та екстремістські погляди. У багатьох випадках YouTube вводить відеореклами в непривабливий, що спонукало багатьох рекламодавців підвищити витрати на обслуговування. Ніл також відмовився коментувати сьогоднішньої Росії, який в минулому році був майже 5500000000 переглядів сторінок в більш ніж 20 каналів на YouTube, найпопулярніший серед новинних сайтів. За його словами, нова політика щодо громадських мовників приймати яку-небудь прес-організацію, яка отримала фінансування з боку держави. «Вони будуть вибирати нижню раму, в якій мовиться:" RT фінансуються повністю або частково за рахунок російського уряду «, - додав він. Нагадаємо, 18 січня, Facebook заявив, що компанія, яка буде проводити детальне обстеження під впливом Росії за підсумками референдуму вивести Великобританію з країн Європейського союзу. Офіційний Wall Street